Klachtenprocedure

Wij doen te allen tijde ons best om  uw zoon of dochter een zo  fijn mogelijke basisschooltijd te bieden.  Heeft u vragen over de manier waarop wij omgaan met pesten op school? Bent u het niet eens met de gang van zaken op school? En komt u er met de leerkracht van uw kind zelf niet uit?

Wij hanteren dan het volgende stappenplan : 

Stap 1: Klacht bespreken met de betrokken persoon.

Stap 2: Indien stap 1 niet naar tevredenheid wordt opgepakt, klacht bespreken met de directeur of de contactpersoon bij ons op school.

Stap 3: Indien stap 2 niet naar tevredenheid wordt opgepakt, klacht bespreken met schoolbestuur.

Stap 4: Indien stap 3 niet naar tevredenheid wordt opgepakt, klacht voorleggen aan de (landelijke) Klachtencommissie.

Voor informatie over de klachtenprocedure kunt u terecht bij de contactpersoon voor klachten: directeur Karlijn van der Walle op telefoonnummer 050-321 044 44

 

WELKOM! DEZE WEBSITE MAAKT GEBRUIK VAN COOKIES


Op onze website maken we gebruik van functionele - en analytische cookies om de website optimaal te laten functioneren en waar mogelijk te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens.
Veel leesplezier!

Akkoord met de cookies