“Waarom hebben we niet altijd buiten les”

Onze school

De Oosterhoogebrugschool is een school voor openbaar basisonderwijs. Onze school is toegankelijk voor iedereen, ongeacht geloof of levensovertuiging.

De Oosterhoogebrugschool bevindt zich in het noordoosten van de stad Groningen en is de enige school voor basisonderwijs in de wijken Oosterhoogebrug en Ulgersmaborg. De laatste jaren zijn er ook veel leerlingen uit Ruischerwaard ingeschreven. Kleinere aantallen leerlingen komen uit de Hunze, De Oosterparkwijk en de nieuwe wijken rondom de school.

Op de Oosterhoogebrugschool is het belangrijkste doel dat de leerlingen leren leuk vinden. De sfeer, activiteiten en de instelling van de leerkrachten zijn hierin erg belangrijk.

Veel leesplezier!